اخبار محلی اخبار محلی بخش های جدید سایت نجوم ایران


بخش های جدید سایت نجوم ایران

با سلام و درود بر تمام ایرانیان عزیز ، دوستداران علم نجوم و ستاره شناسی، ورود شما را به سایت نجوم ایران خوش آمد می گوییم. پیش از هر چیز، از اینکه ما را به عنوان مخاطب خود قرار داده اید سپاسگزاریم. با تلاش بی وقفه دوستان شما در سایت نجوم ایران ، بخش های بسیار متنوع و جدیدی برای سایت درنظر گرفته شده که به زودی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

 

از جمله این بخش ها که با زحمات بی دریغ تیم فنی سایت پیاده سازی شده ، رنگ های جدید سایت می باشد که در هر لحضه قادر خواهید بود تنها با یک کلیک بر روی گزینه تغییر رنگ ، صفحه مورد نظر خود را در یک ترکیب جدید از رنگ ها ببینید. برای این منظور بر روی یکی از 3 آیکون کوچکی که در قسمت بالای سایت قرار داده شده است کلیک نمایید.

 

 

علاوه براین ، چنانچه  صفحه نمایش یا مانیتور شما از جمله دستگاه های قدیمی تر که دارای نور و شفافیت پایینی هستند می باشد، می توانید از ترکیب رنگ سفید سایت که به همین منظور درنظر گرفته شده است ، استفاده نمایید.

پس از انتخاب هر ترکیب رنگ، این ترکیب به عنوان رنگ پیش فرض شما قرار خواهد گرفت و در مراجعات بعدی شما، سایت را در این ترکیب رنگ خواهید دید.

 

با امید به پیشرفت روزافزون ایران اسلامی و جوانان عزیز ایران

 

سایت نجوم ایران