اخبار برگزیده عناوین برگزیده خبری نوار ابزار ویژه نجوم


نوار ابزار ویژه نجوم

اگر به نجوم و آسمان شب علاقه مندید، اگر می خواهید به سرعت از جدیدترین اخبار نجوم مطلع گردید، اگر می خواهید از زمان دقیق وقوع رویدادهای نجومی آگاه باشید، اگر می خواهید به مهمترین منابع آموزشی و کاربردی نجوم دسترسی آسان داشته باشید، بیش از این فرصت را از دست ندهید، همین حالا نوار ابزار ویژه نجوم را نصب کنید. این نوارابزار (Toolbar) از طرف سایت نجوم ایران و به صورت کاملاً رایگان در اختیار تمام بینندگان و علاقه مندان به نجوم قرار گرفته است.

طراحی پیشرفته نوار ابزار شما را قادر خواهد ساخت با صرف کمترین زمان، به مهمترین بخش های آموزشی، خبری و کاربردی نجوم دسترسی داشته باشید. با نصب این نوارابزار امکان دسترسی مستقیم به کلیه ابزارهای نجوم (که پیش از این معرفی نمودیم) برای شما وجود خواهد داشت. همچنین از طریق فید خبری به صورت دائمی و حتی بدون نیاز به ورود به سایت نجوم ایران، از اخبار نجوم مطلع خواهید شد. این نوار ابزار امکان جستجوی بسیار سریع مطالب نجوم، جستجوی سریع در گوگل، تقویم رویدادهای نجومی، اخبار هواشناسی، وضعیت آسمان شب و صدها امکان دیگر را در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

برای دانلود نوارابزار ویژه نجوم اینجا کلیک کنید

 

(پس از ورود به صفحه دانلود بر روی گزینه Install Toolbar  کلیک کنید. سپس مراحل نصب را ادامه دهید. این نوارابزار با مرورگرهای Internet Explorer، FireFox  و Google Chrome  سازگار می باشد)

 

 

 

 

منبع : سایت نجوم ایران

شیوا خسروی