بازی های فضایی

چرا که نه؟! گاهی وقت ها در بین دنیایی از کار، درس و مشکلات  زندگی کمی هم تفریح و سرگرمی بد نیست. پس اگر از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هستید با ما همراه شوید. در ادامه این مطلب صدها بازی مختلف فضایی در اختیار شما گذاشته شده است. این بازی ها به صورت آنلاین بوده و برای اجرای آنها نیاز به نصب و یا دانش فنی خاصی ندارید. همچنین اکثر این بازی ها در کامپیوترهای قدیمی تر و با گرافیک های پایین نیز قابل اجرا می باشند.

بازی های فضایی که در ادامه می بینید در ژانرهای متفاوت و برای دوره های سنی مختلف می باشند. برخی آسان و با مراحل کم و برخی نیز دارای مراحل زیاد و مشکل می باشند. از آنجا که سلیقه افراد در انتخاب بازی بسیار متفاوت است و با توجه به تعداد زیاد بازی ها، باید کمی به دنبال بازی مورد علاقه خود بگردید. با اینکه این بازی ها از گرافیک های سه بعدی بسیار پیشرفته و حجم بالا برخوردار نیستند اما برخی از آنها بسیار جالب و سرگرم کننده می باشند. امیدواریم بازی های آنلاین فضایی ساعات خوشی را برای شما به ارمغان آورد.

 

نکاتی در اجرای بازی ها:

1- بر روی تصویر بازی مورد علاقه خود کلیک کنید تا صفحه مربوط به آن باز شود.

2- کمی صبر کنید تا بازی به صورت کامل بارگذاری شود. بر روی تبلیغات ها کلیک نکنید چرا که شما را از محیط بازی خارج خواهند کرد.

3- در اکثر بازی ها باید کمی صبر کنید تا نوار PLAY GAME در گوشه سمت راست/پایین صفحه پر شود، سپس بر روی آن کلیک کنید تا وارد محیط بازی شوید.

4- در صورتی که در دفعه اول بازی اجرا نشد، صفحه را Refresh کنید.

 

 

 

بازی های اکشن / بخش دوم

بازی های اکشن / بخش اول

 

بازی های تیراندازی

بازی های استراتژی

بازی های پازل

بازی های آموزشی

بازی های ماجراجویی

سایر بازی ها

بازی های ورزشی

 

 

منبع : سایت نجوم ایران

گردآوری و تنظیم از شیوا خسروی